Newsletter

Zapisz się

Dlaczego warto otrzymywać newsletter?

Linki

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Specjalista ds. obsługi klienta (finanse)

 

Na czym polega praca?

  • Obieranie połączeń przychodzących od klientów niemieckojęzycznych
  • Telefoniczna weryfikacja uprawnień klienta
  • Udzielanie informacji dotyczących podpisanych umów kredytowych
  • Uzupełnianie danych w systemie

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) - warunek konieczny
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, nastawienie na klienta
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera 

Co gwarantujemy w zamian?

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Możliwe różne wymiary etatu (1, ¾, ½)
  • Pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00
  • Możliwe ‘‘krótsze piątki’’
  • Kompleksowe szkolenie wdrażające w j.niemieckim
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie
  • Nowoczesne biuro w najbardziej reprezentacyjnej części miasta

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@cs-polska.com