Newsletter

Zapisz się

Dlaczego warto otrzymywać newsletter?

Linki

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Specjalista ds. obsługi klienta (j. niemiecki)

 

Na czym polega praca?

  • Przyjmowanie mailowych zgłoszeń klientów dotyczących usterek technicznych
  • Weryfikacja i uzupełnianie danych w systemie
  • Opracowywanie rozwiązań dotyczących zaistniałych problemów technicznych
  • Przygotowywanie i przesyłanie eskalacji dotyczących trudniejszych przypadków

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Biegła znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
  • Doświadczenie w technicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (pn-pt w godz. 8:00 – 21:00, sb-ndz w godz. 10:00-19:00)

Co gwarantujemy w zamian?

  • Umowę o pracę (pełen etat, ¾ lub ½ etatu)
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie (ok. 6.000 PLN brutto)
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego niezależnie od stażu pracy
  • Premię świąteczną oraz nagrody jubileuszowe

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@cs-polska.com